TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, February 1, 2011

LeLaki SoLeh pun CemBuru keRaNa ia LumRah CiNta

assalamualaikum..
malam ni ada info sikit untuk kamu2 sumer..
hehe..

sebenarnya saja nak membalas balik apa yang abg ben cakap..
ups!!!
jangan marah..
saja2 jer..
untuk info masing2..
hihihi..

abg ben ada post pasal ni...

so, aku balas pasal kisah ni..
hihihi..

jom baca!!!

Ibn Umar Cemburu Mendengar Bicara isterinya dengan Lelaki Kerabatnya

Hammad bin Zaid daripada Ayyub daripada Ibn Abi Mulaikah menyebut bahawa ibnu umar mendengar isterinya berbicara dengan seorang lelaki dari balik tembok. antara mereka masih ada hubungan kekeluargaann, namun Ibn Umar tidak mengetahuinya. Lalu dia mengumpulkan pelepah kurma dan memukul isterinya sehingga si isteri berteriak kesakitan.


ada lagi...
hehehe..


Cemburu Mu'az bin Jabal Waktu makan epal


Al-kharaithi menyebut daripada Mu'az bin Jabal bahawa dia makan epal bersama isterinya. lalu masuklah hambanya menemuinya. kemudian si isteri memberikan epal yang telah dimakan sebahagian kepada hambanya itu. Mu'az cemburu, sehingga dia bertindak memukul isterinya.


petikan daripada..
Solusi, Isu No. 28, (m/s 70 )


hehehe..
so??????


lelaki dan wanita sama2 cemburu...
itukan Lumrah CINTA...
kan3???



9 comments:

muniraksasa (; said...

wow ! ini best. informative. like juta2 ;D

NadiRah said...

munira : hehehe...
amboi..juta2 tu..
ala..bilion2 lah...hahaha

bun said...

hahahh
ade2 je :)

NadiRah said...

bun : hihihi...
betol kan3?? siap ada majalah rujukan lagi..kih3

aida4eva said...

erk. cemburu sampai pukul2 tu yang tak0t nih. adoyai :(

NadiRah said...

aida: jgn smpai kes dera..hehe.
yg tu sebab isteri..sebab tu dipukul...

princeduyong said...

ermm...kalau namanya manusia...mmg takleh nak lari... cuma kenkadang ada yang cemburu buta.. :)

syuwai said...

betul tu..hehe

p/s da entri psl tuan tnah..hee
perkara yang memalukan dalam hidup korang ??

NadiRah said...

princeduyong: betul2..
bhya kalau yang buta2 ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...