TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, February 6, 2011

PERHATIAN PELAJAR UTM!!! ESOK BAS KE JB SEMUA TURUN DI LARKIN, BUKAN SERI PUTRI. HARAP MAKLUM.

PERHATIAN SEMUA!!!
terutamanya pelajar UTM yer..
blogger lain yang nak baca pon dialu2kan..

mana tau sepupu sepapat kome2 ada yang belajar kat UTM Skudai jugak kan..

aku nak bagi info baru..
aku dapat mesej dari MPMUTM..
wahh!!!
macam aku orang kuat UTM pulak kan..
siap dapat mesej bagai..
hahah!!!

aku dapat mesej by Facebook lah..

ni dia..
baca!!!!



kalau tak nampak maknanya pendek umur..
hehehe...

tekan kuat2 kat gambar tu..
bagi bosar!!!

ha!!!
dah baca???

so dengan ini..
bermakna..
bas ke JB sumer turun di Larkin yer..
no Sri Putri dah..

aku dapat info dari JKM KTR cakap..
bas tak singgah Sri Putri dah sebab JPJ tak bagi turunkan penumpang kat situ dah..

Maybe takot jamm kot..

aku okay jer..
sebab UTM sediakan bus untuk studetnt2 sume balik UTM..
FREE!!!!
I LIKE IT!!!

tak payah nak bayar duit sewa teksi..
hehehe...

aku pon tak pernah lagi sampai ke Larkin tu..
biasa turun dekat Sri Putri je..
dekat sikit..

jadual bas datang ambik dekat gambar tu yer..
klik lah bagi bosar kalau tak nampak...

fuh!!!
itu saja information yer..
thank you...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...