TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, June 29, 2011

WORDLESS WEDNESDAY #3

















28 comments:

waN Mohd Salim said...

ape da akak ni

kotak hitam said...

erk.. ni lawak pun ada.. horror pun ada jugak nie

NadiRah said...

wan : hehe...

NadiRah said...

kotak hitam : erk..Nad pon ase seram lak nih... huhu

nazirulhazwan~ said...

Dem,klu gambar ni menghantui tidur guwa,guwa bakar blog ni.hahaha

NadiRah said...

nazirul : erk...TIDAKK!!!!!!!!!
Nad pon ase seram ar....risau blog ni berhantu..hahah...

ZWAN SABRI said...

Gambar inimaybe nak suruh kita bersyukur dengan rupa paras yang kita dikurniakan tuhan kepada kita.. Maybe kita rasa kita hodoh tp klaw nk banding gambar tu, kita lebih bernasib baik.. ;)

MySuaraBlog: Solat Elak Mati Pucuk

NadiRah said...

zwan: ha!!! tu lah mksud gmbr ni... ^^

logorithm said...

Gambar nih menyuruh kita jangan berkerut dahi selalu. :-)

Entri Segmen Ben Ashaari --> Jangan kau tipu aku!

cik pulau said...

hohhh..
tu dia.
macam muka nad la..
larikkkk...hahah

NadiRah said...

uncle logo: huhuhu...nnt mata pon jd kecik yer uncle??huhu

NadiRah said...

cik pulau: tipuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

La Jieja said...

santek gigi pakcik tu

NadiRah said...

La jieja : guna sensodyne...huhu
erk, btol ke ejaan tu? huhu

lilypelangi said...

seram sejuk je tgk . huhu

CintaZulaikha said...

errrrrrrrrrrrrr~~

NadiRah said...

lily: g ambik selmut cepat...huhu

NadiRah said...

cinta zulaikha: cuak lah tu...haha~

Isteri Encek Bard said...

adeh menakutkan lak..

mohd zhafri said...

wakakakakakakakakakaka

NadiRah said...

isteri encik bard: hohohohoho

NadiRah said...

zhafri: kamu sorg je suka gmbr nih...huhu

Rozuan Ismail said...

gigi dia cumel

Adem and Cats said...

takut nak komen tapi nak komen gak hehehe

Blog saya ademncats

Sunah Sakura said...

errrr...

NadiRah said...

Rozuan : huhuhu..
gigi susu tu kot...hehe

NadiRah said...

kucing: nak komen amat dialu2kan,,,huhu

NadiRah said...

kak sunah: cuak ler tu...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...