TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, June 27, 2011

GERAK SIKIT DAH MAJOK!! DASAR BERUK!!!

hish!!!
geram betol dengan beruk band nih...
kat umah ni ada satu tempat je nak bagi line biru dan kencang..
iaitu di sudut depan umah..
memang situ jelah tempat lappy Nad..


tapi memandangkan kepala Nad ni dah teleng duduk satu tempat jer...
Nad gerakkan sikit lappy...
tukar posisi kan...

erk..
dari biru..
otomatik terus jadi hijau...
dasar beruk betol...
memang tak berperikemanusiaan lah kan...
bersifat haiwan ko kat tuan ko ek...







tengok!!!!
ko mencarut beruk???
ahhhh~
semput......




yang lagi seekor dok gelak pulak...
ahhhh~
semput lagi.....









p/s : haishhh!!!!!
geram! Apa pon tak boleh...




7 comments:

ishiko said...

huhuu.. saba2x.. sbb tu sy dh terminate lame dh bb tuu.. wifi kt rumah lg best^^

~nsar~ said...

haha apa lagi tukar beruk la..

Dzarief Zuhdi said...

kan betol..haha.. dah penah mengalami nya dulu.. tukar jer..

sergeant keroro said...

best nye streamyx kat rumah, hehehe XD

*niat jeleskan musuh*

hahahaha XD

ZWAN SABRI said...

Ayooo.. kesiannye.. lepas ni Nad kena letak katil, tilam suma kat depan umah la.. senang siket nak on9 sambil baring2.. hehe

MySuaraBlog: Aku Dah Boleh Mengundi.. ;)

cik pulau said...

ahahahahaa...

nak gelak je boleh tak nad??hahaha

Scya Lollita said...

cik scya dah terminate haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...