TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, June 15, 2011

NAMA SAYA CIKGU ADIRA

Salam semua..
cerita lagi pasal kes blogger hilang..
hahaha...

yang blur2 tu..
boleh rujuk entry nih..
lepas tu yang ini...



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Assalamualaikum..
nama cikgu Nadirah Farhana...
nak panggil cikgu Nadirah boleh..
cikgu Adira pon boleh...


tapi tu hanya Ilusi jer tau...

panggil cikgu Nadirah jer...
hahaha...


okay! 
itu mukadimah hari 1st Nad mengajar...

hari 1st Nad ambik student sekolah rendah...
hari ke 3 dan 4 Nad ajar sekolah menengah pulak..
gilir2 dengan cikgu hensem 2 orang nih...


tapi atas permintaan budak2 kecik sekolah rendah tu..
dorang nak cikgu Nadirah yang ajar..
maybe sebab cikgu Nadirah lebih penyayang...
wakaakkka!!!!


okay..
ni semua murid2 Cikgu Nad, Cikgu Audi dan Cikgu Faiz...


sekolah rendah..






sekolah menengah..







rindu mereka semua...

eh, kejap2...

ni budak paling nakal...


dia ni gila bola kot..
Nad perasan tiap2 hari dia pakai jersey..
tapi semuanya berlainan...
huhuhu...





p/s : entry last story pasal hari last Nad mengajar...
panjangnya story pasal Nad jadi Fasi..
hahhaha





11 comments:

syaimz said...

awwww,coolnye cikgu nad,haha

sergeant keroro said...

mane gambar cikgu!!

hehe :P

NadiRah said...

syaimz: well!!! ^^

NadiRah said...

katak : lah...gambar 2nd yg pakai tudung tu cikgu lah...hahhaha~

Dzarief Zuhdi said...

budak2 nie nak ngorat Nad lah tuh.. sajer ja taknak cikgu laki ngajor.. wahhaha

Miscellaneous Smiles said...

nadirah = adira

er k..~

NadiRah said...

dzarief : hahahha!!!
kecik2 dah gatal ek mereka2 nih...hahaha

NadiRah said...

Misserk...tergeliat lidah : elelelele....terkelu lah tu kan3??? hahahhha

ZWAN SABRI said...

Cikgu "Adira" kan chantek.. sbb tu ramai bebudak suka.. HEHE

MySuaraBlog: Sedihnya Bila Kau Sudah Tiada

syaimz said...

hahaha,untunglaaah

Andrik McVean said...

seriously..muka u cam iras2 adira ler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...