TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, June 24, 2011

FUNNY FRIDAY #1 ( sebok nak jugak!! hahah )





hehehehe...
entry ni sebab nak menyebok dekat sini dan sini..
hahahaha....

kucing sebok sangat nak tembak2 kan??
ha, ambik!!!!
kena bunuh dengan geng itik parut!!!
hahahaha....



oh, gambar comel nih nad curik dari sini..



11 comments:

sergeant keroro said...

itik gangster, buli kucing woo T.T

GaRy™ said...

hahahaha... gangster giler itik tu... hahaha... gary pun ada wat gak~.. ngeee...

NadiRah said...

keroro: ahhahaha!!!!

NadiRah said...

gary : hahaha...gangster kan3??
nama team pon dah seram tau..hahah
nad dah tgk gary punyer..huhu

cik pulau said...

adoii..
itik2..
dah tau x larat nak pegang pisau tu pun ada ati nk tikam kucing,
siap angkat 2 ekor lagi tu.. adoiiii..

Zuhdi Freak said...

hahaha..gelak pusing-pusing..
siyes lawak.. lepas ne ble wat crita Cat vs Duck..haha

niena shopping2u said...

wlau cmn pn ank itik ni tetap cumel :)

ghab van hal said...

itik yang jahat.....kekeke...

Sunah Sakura said...

aduh, nape la tenet slow malam ni, sume gambar tak nampak... :(

Подтверждаю said...

as salam..
hehe. comel je itik nak merompak
tu kiranya nadh latu ya? rompak sapa tu? hehe~

Berubat Dengan Minyak Wangi Ka'abah

syaimz said...

hai <3 <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...