TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, June 23, 2011

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

lama giler tak join segmen ben 10..
huhuhuh....


Santai Bersama BEN ASHAARI


okay!!!
serius...
Nad teringin nak hack blog mereka nih....


hahahahha!!!!!

teringin nak tengok respon blogger2 lain bila blog nih kena hack...
agak2 menangis tak????
hahahahhaha....

sebab apa pilih blog tu??
sebab blog ben ramai sangat peminat...
blog kak sunah lak..
sebab dia....
bakal top..
huhuhu...



kejam giler...



okay siap!!!


9 comments:

syaimz said...

HAHAHA,nak hack blog NAD!!!

Citarasa Rinduan said...

pengsan

PS: nad, lama tak bersua online dgn kamu..
buzy eik

sergeant keroro said...

syaim, jom hack blog nad XD

NadiRah said...

syaimz & keroro : eleh..mcm tau je bab2 hack ni...lalalala

NadiRah said...

kak ayu : yup!!!
rindu kat akak..lama x jenguk blog akak...huk3

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

semua nak jadi hacker skang..hehe

ZWAN SABRI said...

Naseb bek blog zwan xde dalam senarai..
Selamaaaatttttttt.. HAHA

MySuaraBlog: Blog Pilihan : Faiz Farish

ZORA said...

hahaha..:P

cik Ida said...

hey, datang sini nak jenguk belog kamu.. feel free to hit me back yeah :)

sang pecinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...