TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, May 10, 2011

UNTUNGNYA BERJAUHAN DENGAN KELUARGA

Assalamualaikum..
seperti yang sedia maklum..
sekarang Nad dah cuti semester..
jadi, sesi melepaskan rindu masih belum berakhir..

Nad baru sampai rumah kelmarin..
sampai2 je rumah, anak buah Nad nama dia Athirah..




dia cakap dengan nad...

"achik, achik nak hadiah apa nanti?? kejap lagi kakak nak pergi beli hadiah.."
anak buah nad tanya..

"hadiah untuk apa??"
Nad membalas..

"hadiah sebab kakak rindu sangat dekat achik.."
Athirah menjawab..

fuiyoo!!!!
ada hadiah sempena kerinduan woo..
tengok!!
betapa sayangnya family Nad dekat Nad..
hahhaha!!!
gila poyo..

memandangkan Athirah guna duit tabung dia sendiri untuk belikan hadiah untuk Nad..
Nad mintak cekak dekat dia..
kang mahal2 habis lak duit budak nih..
itu pon nad cakap tak payah hadiah..
simpan je duit dekat bank..
tapi dia tak nak..
nak juga bagi hadiah sempena rindu yang mendalam pada mak cik dia nih...
huhuhu...


okay!!
comel je Athirah ni kan..
siap bagi hadiah lagi..
ni hadiah untuk Achik...


p/s : untunglah ramai yang sayang...
hahahaha
cliche di group UTM BLOGGER...


9 comments:

nmirmo said...

wahhh...same2 name....athirah..kikiki.. ;) ...
untungla kan ramai sayang...kikiki....^_^..

aliarosli said...

akak nak hadiah tak?

nak ape? meh alamat poh rumah

kAmi dAn mEreKa said...

hehe, tak pernah2 di buat orang rindu je dpt hadiah,

nak try rindu kat aaron aziz la, mane tau nanti dia bg hadiah, hehe ;)

cik pulau said...

pheewiit... cayalah..
cik pulau tak dpat adiah papepun..
cik pulau yang kena bagi adiah kat diorang ada lah.. lalala

ain dzaya said...

cekak pun xpewla..
cantek jugak..hehe

nad np takde shoubox..en senang blogger kuar masuk comment...
btw menara traffic ain macam eiffle tower lorh...menjunam kr langit..hehex

ShafiqIzwan said...

sweet la anak buah nad. ;)

zuwaidah said...

so sweet anak buah nad...and cute juga

shafiqabdshukor said...

uish bestnye...
tp anak buah kite pon mst cmtu gak..
cume die kecik lg je..
hehehehehehe...

pndinye die menabung...

Ini Kisah Tia said...

ala comel . berkeras jugak nak bagi hadiah ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...