TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, May 6, 2011

KAK!!! SAYA TAKNAK BELI TUDUNG MAK AKAK!!



"eh, ada orang jual tudung lah"
kata maimunah kepada rohayah...

"erk..nak habis sem baru lah nak jual...
ada ke orang nak beli???
cam pe jer letak kat tepi lift..."
balas rohayah

walaupon rohayah konon2 poyo taknak beli..
tapi sempat jugak dia berhenti dan datang dekat kotak tu..
siap ushar...


TUDUNG SYRIA ( EMAK )

"lah!!! tudung emak dia yang dia jual...
patut lah orang taknak beli...
saiz mak dia..."
rohayah bersuara....

"bukan lah!!!! kan biasa orang cakap anak tudung..
mestilah ada mak dia..
yang dia jual nih mak dia..
yang tudung luar nih!!!"
maimunah membalas sambil menunjuk emak tudung syria beliau...

"erk...lah!!! tulis lah tudung syria ibu...."
rohayah membalas untuk menutup kemaluan...

p/s: erk...watak nih nad main letak je siapa nad nak..
watak sebenar rohayah tu Nad..
erk...


10 comments:

Citarasa Rinduan said...

kesian maimunah dah salah sangka..

kak ayu pun mula2 anggap macam maimunah...mujur si itik kuning perasan,

tapi kak ayu ada kemaluan..hahahha
LARI!!

mary ann ;) said...

ingatkan tudung mak dia tadi..hahaha

MuNie said...

hahahhaa kelakau.. kolej mane tu?

Sunah Mohammad said...

hahahaha! malu aiiii!

Kembang Perawan 3288 said...

nak bsnes ayat berterabur. hohoo... cuba la di hanger ke.. cepit kat tali ke.mahal gak rm8 second hand.. jual rm5 sudah.. hahhahahaahha

mad khaz said...

itik mane leh pakai tudung,lol XD

Ecah Ecot said...

kesimpulannye..penggunaan bahasa melayu 2 penting...mane satu emak..mane satu ibu xtau dh ye...hahaha

aLya maNip said...

ayokk..ibu ngan mak bukn ke sama nad?hehehe

zora said...

lohhh..ingtkan tudng mak tdi tdi...lol...^-^

IQ = Iez Qis said...

ishhh3~ ni msti nk ksogkn loker nih~~ menarik~ tpi da nk abes sem kot~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...