TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, May 3, 2011

GERAM!!!! NI KERJA ENGKAU RUPANYA

"eh! siapa yang buang sampah dekat depan pintu kita ni???"
kata si Fathin pada roomatenya yang comel...

"Entah, tak kan makcik cleaner dok kotorkan pulak..
nama pon makcik cleaner...
ni mesti makcik dirty yang buat nih.."
"biarlah, nanti makcik cleaner bersihkan lah kejap lagi.."
jawab si Nanad pada roomatenya..


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

selang 2 bulan...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



Nanad berjalan dari toilet menuju ke bilik..
keluarlah yenna yang sangat anggun sambil memegang penyapu beserta sampah di tepi penyapu tersebut...

Nanad merasa sangat curiga..
beliau memerhatikan jirannya dengan mata yang tajam...


yenna tersebut terkejut..
penyapu di tangan terlepas di tangan...


sampah yang hendak ditujukan ke bilik Nanad dan Fathin juga terkejut..
lalu sampah itu berlari-lari semula masuk ke bilik yenna itu kembali...

yenna itu diam jer..
Nanad memandang dengan pandangan yang geram...


dalam hati Nanad berkata..

"oh!!! kerja ko rupanya yer..."
"ha, jangan nak membongak!!!
meh ler letak sampah bilik ko tu kat depan bilik den..
meh ler buat bilik den ni macam pusat pelupusan sampah!!!"


hadoi!!!!


9 comments:

waN Mohd Salim said...

terbaik La ... huhuhu memang pandai benor

mary ann ;) said...

hahaha..tak bleh blah ;D

ijatkomeng said...

ta phm..hahah

NadiRah said...

ijat: erk..rupa2nya org yang buang sampah kat depan bilik aku tu, jiran sebelah aku ler..

shafiqabdshukor said...

hahahaha..
x de semangat kejiranan tol...
jahat tol jiran nad ni....



vote..vote..vote...

http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=260411011823804

Citarasa Rinduan said...

eik..
jahatnya....
nad.. longgok banyak2 sampah kat jiran sebelah bikik nad yer..
lancar perang jer..
hahahhahaha

kak ayu pulak emo

Sunah Mohammad said...

erkkk..ape yang berlaku ni budak? nape la dia buang sampah kat depan pintu tu..cuba la buang dalam rumah keee..ops~ ahahaha~

cik pulau said...

kita bako je dia..
hahaha

AZRUL AZMI said...

hahaha... alamak terkantoi sudah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...