TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, May 5, 2011

SERAM : MAKHLUK TERBANG ( KISAH BENAR )

malam tadi..
ada seorang budak daripada IPTA sedang sibuk study...
tiba2, beliau terasa meremang dan seram...
kerana kedengaran bunyi yang ganjil lagi menyeramkan..
semakin lama, semakin hampir pada cuping telinga beliau..

oleh sebab bilik beliau berhampiran dengan hutan, dan tasik kecil, tidak mustahil pada malam2 yang sunyi ini akan hadirnya makhluk2 yang menyeramkan ini..

apabila makhluk terbang itu betul2 berada di belakang beliau..
perlahan2 beliau menoleh ke belakang..
terlihat seekor makhluk terbang mara ke arahnya..







beliau terkejut!!!!!



sepantas kilat beliau bangun dan mengambil bantal sebagai objek mempertahankan diri dari serangan makhluk terbang tersebut...

maka, berlakulah aksi yang sangat meruja kan..

secara tidak sengaja, roomate beliau terbangun dari tidur yang mati..
tanpa sebarang penjelasan...
tanpa mamai2...
automatik roomate beliau mengambil mahjung yang sedia digulung di tepi meja...
dan berlaku aksi menghunus mahjung pada makhluk terbang tersebut...


sungguh hebat gaya roomate beliau...
mahjung itu kelihatan seperti pedang pada pandangan mata...
mulalah pertempuran antara roomate beliau dan makhluk terbang tersebut...


tapi malangnya, tiada satu pon hunusan pedang mahjung yang terkena pada tubuh makhluk tersebut...

makhluk tersebut terbang ke arah locker roomate beliau..
roomate beliau tersangat cuak..
sebab makhluk tersebut berada pada kawasan jajahanya..


maka, sesi menghunus mahjung pada kain2 di dalam locker pula berlaku...


awat senyap jer???


makhluk tersebut tidak kelihatan..
maka, roomate beliau bertambah cuak kerana takut diserang ketika beradu...


"Nad, kita tidur dekat katil Nad yer..."


"erk...okay2"
Nad membalas...


15 minit kemudian...
kelibat makhluk terbang itu muncul kembali...
sepantas kilat operasi pemusnahan dijalankan..
dengan kekuatan kuasa bulan yang diserap daripada sailormoon....





roomate Nad meng 'smash' makhluk tersebut keluar daripada bilik dengan menggunakan raket badminton....


inilah makhluk terbang tu...





peppered moth


p/s: hebatkan roomate Nad...
hahahhaha!!!!!
kesian pulak serangga tu...



20 comments:

syaimz said...

hahaha,pepper mpth je pun...ingat pontianak mana...haha

shahsyaz said...

cheh, kupu2 je r, igtkn hape lar, aish, aish itik kuning neh, :P

kAmi dAn mEreKa said...

mesti kecoh giler kan mase pertempuran tu nad, hehe ;)

Elyza said...

haha,musim ujan ni bese la smua srangga nk mnumpang kat bilik

tikin said...

uish..saspen jer cte nih..ingat ape la td..huhu..btw nice story :)

Ecah Ecot said...

alahai serangga...sian ko..hahaha...

syaimz said...

itik kuning kan boleh NGAM NGAM kupu kupu comel itu?

ZWAN SABRI said...

iba trasa maca msedang baca komik.. HAHA..
btw, kesian kat menatang tuu.. HUHU

MySuaraBlog: Bulu Kening : Berfungsikah?

NadiRah said...

syaim: hahhaha!!! seram kan3???hak3

NadiRah said...

shahsyaz: kih3...kupu2 tu lain...
bunyi dia pelik skit..
tu berdebar jer..hak3

NadiRah said...

kami dan mereka: hahahha...
seyes, mmg kecoh..lawak giler part roomate nad hunus mahjung tu..kah3

NadiRah said...

elyza: yup! musim ujan..nak tumpang teduh ler tu..hahhaa

NadiRah said...

tikin: ahahaha...tenkiu2...

NadiRah said...

ecah: mst pening kepala dy sebab kena smash!! kesian2...

NadiRah said...

syaim: ne leh...x sesuai..hak3

NadiRah said...

zwan: hak3..siap sailormoon dtg kan..kih3

G3-lina said...

hahaha~ adeh.. kekuatan kuasa bulan ye kak?? adeh hai..

NadiRah said...

G3:ehehehe...comel2 je kan..hak3

shafiqabdshukor said...

korg mmg kejam...
huuuu~~~
T_T

huhuhuhuh

NadiRah said...

shafiqshukor: erk...shafiq tacing ler...
sedih minatang tu kene smash erk???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...