TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, September 30, 2011

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH GERAI DI PESTA KONVOKESYEN UTM SKUDAI KE 47




Assalamualaikum...
seperti sedia maklum...
pesta konvokesyen di UTM Skudai baru2 nih...
Nad bukak gerai...
hehehehe....










sebenornye...
Nad buka gerai ni untuk esaimen...
subjek entrepreneur....
bukan GOP tau..
hehehe...


Alhamdulillah..
settle dah semuanya...
cuma nak siapkan report jer...


thanks buat blogger2 UTM yang sudi datang gerai Nad...

thanks to



thanks sudi datang...
beli air...
hehehe...





eh, Red Warriors pon datang gerai beli air dengan kopok lekor...
huhuhu







"Bang....air bang...."

siyes...
Nad segan dok teriak2 camtu...
tapi kalau senyap, takde orang nak datang...
huhuhuhu


erkk...
rupe sebenar dah terbongkar..
kalau jumpe tegur2 lah yer...


eh, dah kantoi Nad katek kan3???
okay FINE!




pesanan buat syaimz...
"aritu ade snap picture Nad kan3???
nak!!!!!"










p/s : Nad pemalu sebenarnya...
siyes~



9 comments:

Farhan Hanif said...

saya lalu situ tp mcm xde org je masa ada forum ngn heliza tu....malu nak singgah...hahah

ijatkomeng said...

Jap2..npe kaler ak cm bebeza ngn lain??dah cm kapten lak..atas skli lak tu..hahah...kesian org wat esemen..hahah

Ahmad Haziq Azlan said...

identiti itik terbongkar!!!!!!!!!!!
hahahahahaha

Ecah Ecot said...

ecah beli air n beli kopok tau!bawak kengkawan lg..hahaha...

#mengungkit

IQ = Iez Qis said...

memang nad seorang yang pemalu....auchh~ haha!!

aimie amalina said...

toink3!
finally jmp dh budak comei niiii
teruskan smgt juang di UTM ye!
chayok3!

the GirL said...

woahh!! bisnes woman berjaya nih.. haha

hira said...

alaaaa... tak perasan gerai ni. mungkin sebab tak pergi hujung-hujung kot. erk. haha

fatin syahirah :) said...

saya pun pemalu. kbai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...