TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, September 6, 2011

HUARGGGHHH!!!! NAK NANGIS!!!!




warrgghhhh!!!!!!
nak nanges!!!!!


tengok nih.....




Nad menang hadiah nih....



huargghhh.....


eh, jap2...

Nad dapat yang mana satu???
mechnical pencil ke??
or gantung2 tu???


Zaty!!!!
bagi Nad gantung2 tu lah ek...
heheheheh....



sebenarnya..
GA dari izzaty hedry tu Nad tak sempat nak join...
tapi memandangkan Nad ada masuk yang nak kad raya dari zaty tu..
so, Nad dilistkan masuk GA..
sebab kad raya tu Nad tak sempat dapat pon..
huk3


tak pasal2 tersenarai dalam GA...
wiwiwiwiwi~







p/s : Alhamdulillah...
3 hadiah dalam 3 hari berturut2 dalam bulan syawal...


14 comments:

ain dzaya said...

ALAMAK!! JELEZZNYEEE...NAD MASUK LIST...XLE JADIK NIEH.....

aimie amalina said...

pehhhhhh
jeles ni
adoi..bile la saat diri ku nk bertuah ni
hahahaha

Ecah Ecot said...

ni nk marah ni!!!hahahaha

☀ Izzaty Hedry☀ said...

nk y mna ?.. cpt2... stg nk bungkus dah ..:P

Farhan Hanif said...

arghhh...nyesal tak join byk2 haritu....grrr~

Syafiq Rosli said...

wah thniah la menang..:)

ZWAN SABRI said...

murah betoi rezki Nad kann.. jeles2.. HUHU


MySuaraBlog: Hantu Bonceng Sempoi!

msredcheesecake said...

best dapat hadiah...betuah tul la...kalau msred nak sumer sekali...gegeee...

SoLy SoLicious said...

bertambah2 jeles ni..

keroro pun kompem dengki ni..hahaa

mohd zhafri said...

untunglah~~~~~~~~~~~~~~~~~~

syaimz said...

untunglaaa

Dzarief Zuhdi said...

hadoiii.. asyik nad jer yang menang nie.. hohoho.. ;p

IQ = Iez Qis said...

untung laaa...

sleeping_maniac90 said...

thniah hehehe..
mmg rzki nad mncurah2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...