TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, September 12, 2011

SELAMAT PAGI CIKGU!!!




sila baca tajuk entry dengan irama dangdut Ehsan si Intan Payung bersama2 Upin dan Ipin....




ehem3....
esok saya start belajar...
mood sangat2 berkobar...
tak sabar nak tau berapa puluh esaimen kena buat...
siyes....
hurrmmm....


jadual memang superb...
susun memang cantik...
kelas pagi sampai petang....
hurrrmmmm....


esok juga...
bermulalah sesi mandi awal..
mandi seawal pukul 6.30 pagi...
hurrrrmmmm...


saya baru beli pen dan buku di UMall tadi....
hehehehe....


teringat pesan mak semalam...



" Dirah...mak nak kali ni keputusan lagi baik...
3.4 paling kurang..."


-..-


doakan dapat lecturer yang sangat2 pemurah bagi markah ye mak...






hurmm...
InsyaAllah...
ingat lagi fakulti kat mana...
hehehehe












p/s : esok nak pakai baju apa ye???
kang pakai baju raya mulalah orang perasan...
"Nad....baju raya ke...????"
zzzzzzz....~


10 comments:

syakey said...

all the best! esok pun kelas pertama jugak :D

Miss Lady Iena Nazir said...

setadi rajin2, jaga utm elok2 ye.

(:

ღ p!nk veLvet ღ said...

selamat belajar kembali :P

Farhan Hanif said...

nasib baik kelas start pukul 2 ptg....tak perlu mandi awal2 camtu...hahaah

paan kowt said...

semoga leh target 3.4 tuh....
baju raya warna kuning ker nad???
haha

junko-el-hida said...

ok la tue 630..aku bangun kul 5 tau..hahaha..sirius!..sirius tipu!..hahahaha

aimie amalina said...

hehehe
alololo comei berbaju raye letewwww

logorithm said...

Rajin-rajin la belajar ye Cik Nad. Tak boleh mengharapkan lecturer yang pemurah markah. Hehe...

UMall tuh kat ner? Kat UTM ker kat UM?



Terbaru dari Logokoko:

[13PG] Taik hidung yang degil

[U] Virtual Reality (VR)

[U] Fakta menarik tentang Kg. Datuk Keramat

Dzarief Zuhdi said...

untungla shopping kat Umall.. aku shopping kat minimart kdse jer ..wuuuuu =.=

fatin syahirah :) said...

uuuuuu ~ kena bagun awal ! harhar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...