TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, September 15, 2011

RESIPI RAHSIA KARI LAKSA DARI SEORANG BLOGGER



lamanya tak makan mee segera...
cuti 4 bulan makan nasi je memanjang...
jadi hari ni nak share resipi rahsia dari seorang blogger ni...


hari tu blogger ni ada suggestkan dekat Nad mee segera ni...





sedap katanya...
Nad pon belilah....
masa shopping stok makanan untuk sem baru ni..
hahahaha...


lepas tu Nad pon masak malam tu...

mudah je...
masak air...
lepas tu rendam dalam mangkuk..
mudah kan3???
resipi rahsianya kalau nak tau...
kena tanya dekat Chef Wan...
sebab dia yang buat Mee Segera Kari Laksa ni..
hahahaha















p/s : Mee segera tak baik untuk kesihatan...
jadi Nad bagi rating 1.5/10 jer...
hahahahha



8 comments:

apik pehe said...

alahaiiii..mati2 ingatkan sedap..haishhh

NadiRah said...

@apik pehe

bagi nad tak sedap..
ikot citarasa rinduan..eh,citarasa orang...hahahhaha

siti kektus said...

tak berapa minat cintan. kalau mee goreng sedap ok lagi. hehehe ;p

Farhan Hanif said...

dah setahun tak mkn mee segera sejak masuk utm...bantal terus bersih drpd keguguran rambut..kalau tak setiap kali bangun pagi kompem bersepah rambut2 tu...hahaha

Shaherah said...

hahha.. rase nyer cintam memang tak sedap.. shera suka mamee.. >.<"

fatin syahirah :) said...

haha. lol. ingatkan ada masak cara aneh yang lain ke kan -.-' haha

Saiazuan said...

back to student life :D

aimie amalina said...

hehehhehehe
mee magee ruskiiiii gak terbaiikkkk!=]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...