TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, June 6, 2012

CARI JODOH? MENGELABAH MAK NOK!!!!



*isu cari jodoh*


mak sekarang tengah sibuk memulakan kerja part time cari jodoh untuk anak bujangnya...
iaitu abg saye...



orang cakap abg saya macam Anuar Zain...



abang, berusia nak cecah 30an...
"ala, lek lu..baru 30..."
anak2 mak cakap...

tapi mak marah...
sebab bagi mak 27 tahun dah patut2 kawen bagi lelaki...


"mak risau...anak mak ada 7 orang...baru 2 orang dah kawen.."
anak2 lain yang berusia 30,27,24,23 dan 19 masih belum berpunya...


hari tu mak bawak abang pergi jumpa konon2 anak dara pilihan mak lah..
abang follow je mak..
balik2, Nad tanya...
"cmne???"
abang senyum je pastu angkat2 kening...
"ya (Nad) lagi lawa ke dari budak pompuan tu???"
"aah"




perrgghhh!!!!
jujur sangat abang den nih...
kih3


misi mak macam tak berjaya je...
MAK, TERUSKAN USAHA DEMI KEBAHAGIAAN ANAKMU MAK!!!!
CHIAYOK3!!!!





tiba2 mak cakap...
"Dirah, ko kalau takde mak kawenkan dengan budak UPSI sebelah rumah tu...
tahun depan grad jugak macam ko...
cikgu jugak tu"


uhhh!!
MENGELABAH MAK NOKKK~


"taknak la mak...ya carik lah...sabar..."



6 comments:

shahsyaz said...

sporting kowt mak YA, ( ehem, nad )

hahahahaa

nini said...

hahahaha...sama macam mi kita suka kenen2kan nga suma orang...tapi sorrylah dah ada pilihan hati la...hahah

IQ = Iez Qis said...

"mak cik, sbnrnye nad tu da ad org ler!" -IQ

hikhikhikhikhik~~

En Tapi said...

bagus itik kuning dah jumpe pasangan hidup.. bahagia dia.. kuek2.. eyh2.. kakak sy pun tak kawen2 lg! stress pulak dia x kawen2.. adik dia nak kawen pun susah! ><

Ecah Ecot said...

amboi...suke lettewwww

nuurellajamuri said...

heheh..pilihan mak insyaAllah terbaik. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...