TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, November 4, 2011

PENEMAN DI KALA DALAM BAS ( MDR-E807 MV )




Assalamualaikum..
hari nih hari jumaat...
maka ramailah pelajar2 IPTA dan IPTS kembali ke kampung halaman..
sayangnya..
Cik Nanad pulang pada hari esok..
sebab kejap lagi ada kelas sampai pukul 6 petang..
huk3


okay!!!
Nad ada beli barang baru...
huhuhuh...

ni dia...





Nad beli ni sebab senang nak dengar music dalam bus nanti...
4 jam perjalanan dari JB ke KL amatlah membosankan..
maka, Nad beli benda ni sebagai peneman dalam bus..


kalau dulu, pakai handsfree masa beli henset jer...
tapi, sebenarnya membuatkan telinga Nad sakit...
pakai pon asyik jatuh jer..
lubang telinga yang over besar..
atau handsfree tu yang kecik...
huhuhu...


Nad beli time PC & Chocolate Fair dekat UTM baru2 nih...


kay lah..
bagi bebear pakai dulu...





tido dulu...







Selamat Hari Raya AidilAdha...




semoga kome semua selamat sampai ke kampung halaman..
dan selamat kembali ke Universiti Sanjungan  Bangsa...










p/s : harap2 esok jalan tak jem...
ohhh men~


(pulang bersama esaimen..wuwuwuw~ )


9 comments:

Ecah Ecot said...

hahaha..besarrr punye...selamat balik!

Citarasa Rinduan said...

nad..
kalau jem pun nad dok kusyuk layan gaget baru.. heheh
selamat berhari raya dik

aimie amalina said...

hehehehe
gile ber bass la dlm bas tu
hehehee

bes pakai headfon dlm bas
hehehehe

selamat pulang ye nanad!
dgn asaimen
hehehehe

paan kowt said...

nak bearrrrrrrrrrrrrr....!!!!!!!!!!!:P

logorithm said...

Selamat pulang ke KL. I pulak pulang ke Negeri Sembilan. :-)


Terbaru dari Logokoko:

[U] Suis

[U] Wajah Siti sekiranya simetri sempurna

[U] Kesian budak nih...

Tea said...

itu kalau bom bunyi kat luar pun tak dengar yer

shafiqabdshukor said...

dulu kalau balik rumah naik motor..
nyanyi sendri je..
karok sepanjang lebuhraya utara selatan..

Scarlett O'Hara said...

Selamat balik kampung, Nad.Jangan lupa kami di JB.

NadyaBubble said...

selamat hari raya, kak nad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...