TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, February 14, 2012

ITIK DI UTM SKUDAI!!



UTM sekarang dah jadi Campus Eco-Tourism...

semalam, 13hb Februari 2012 Naib Canselor released arnab dengan itik dekat tasik UTM...





















p/s : itik!!!awak kaler putih pulak...
huhuhu



17 comments:

Citarasa Rinduan said...

wow!!!!!!!!!!!
ramainya geng itik kuning kat UTM...
tapi kak ayu tau siapa ketuanya!! hahahha

Anyyss Shuhaimi said...

haha! takpe jugak putih. at least berteman. :)

cahyapenyayang said...

cahya tw sper ketua dy...
ketua dy mst ler itik kuning...
yg putih 2 pengikut nyer....
huhuhuh...
jgn mrah erk???-itik xcute klo mrah2...

ZWAN SABRI said...

Abesla nanti suma itik2 tu kena culik n dicat kaler kuning.. HAHA

ijatkomeng said...

seronok x ad geng??haha

NadiRah said...

@ZWAN SABRI

komen anda nad LIKE!!! hahhaha

NadiRah said...

@ijatkomeng

nad xde kat UTM sem depan...tolong tgk2 kan yer.. ^^

Kasawari said...

burung kasawari tak dilepaskan ker? huhu

taik itik jer bersepah2 kat UTM hahaha!!

NadiRah said...

@Kasawari

aah...
mst bersepah2 taik kat situ..
dah lah taik itik cayaq jer... huhuhu

sergeant keroro said...

takde itik kuning, muahahahaha

yaya nazeerah said...

Nad, comey lah itik2 tu, kan best kalau kampus Yaya pun cani :)

panda putih said...

looking forward nak balik utm, yay!

Подтверждаю (fadzli) said...

as salam..
alahai..comel je itik2 putih. kuning mana~
KUNING...nad!!

:p

pakcik dah samapi sini~
malaysia~ malaysia~ ok, esok balik

6__9


sudah selesai p hospital. huhu

Cik Pulau said...

hahahahhaa...
quek.. quek.. quek..

cahyapenyayang said...

amboi cik pulau...
smgt nyer....

kay_are said...

sape yang nak jadi tukang bela itik2 tu pasni??

lynn♥orange said...

heh bru taw... ktinggalan btol!! heee wajib g tngok ni!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...