TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, January 11, 2012

PERADUAN TEKA DBIQ!




peraduan



Okay join!!!


jawapan

1. Mister Linky's Magical Widget , widget Follower, shoutbox dengan yang ni..




tak tau nama widget nih..
hehehe



2. "AKu, diri aku &tentang aku" yang first..
pastu bertukar "Life is Beautiful "
pastu "Dunia Blog IQ"...




stalker kat SINI..
hehehhe




btw, izyan!!!
Layout first tu sama ngan Nad punya dulu..
hahahah!!!
















p/s : Nad menang kan3????
hahahahha!!!


sape nak join??
boleh tiru jawapan Nad kalau bajet ni betol lah..
hahahah!!



8 comments:

Ahmad Haziq Azlan said...

studi studi studi

NadiRah said...

@Ahmad Haziq Azlan

hahahhaha!!!
exam luse..
lek lu~
kih3

IQ = Iez Qis said...

jawapan betul ke tak nanti IQ jawab lepas 15 januari...

tenkiu nad sbb sudi join~ =)

Tea said...

gudluck!

Farhan Hanif said...

nad bila nak buat GA lagi???itik haritu kesepian...hahaha

Cik Pulau said...

dah lama tak join contest..
lalaala~

Dzarief Zuhdi said...

lol.. aku taktau pun iq wat contest.. lalala

fatin syahirah :) said...

nad lepas ni diharamkan masuk mana mana contest sebab selalu menang. ada faham ? lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...