TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, January 20, 2012

BERAKHIRNYA SEMESTER 5!! CABARAN AKAN DATANG HAMPIR BERMULA..




malam terakhir tidur di bilik single kolej tun fatimah UTM Skudai...
sedih...
sedih sebab 1 sem je merasa duduk bilik single..
cisss!


babai bilikku yang sangat cantikkk!!!!



malam ni nak pekena Nasi Ayam Penyet dulu sebelum balik...


kelmarin pekena ABC Majidee dan karaoke selama sejam dengan kawan2...






ye...
melalak sangat tidak baik..
sepatutnya masa sejam tu kita buat dengan bacaan Al-Quran kan..
hurrmmm...
Ampun Ya Allah..



semester depan Nad dah tak ada dekat bumi UTM Skudai...
sebab akan jalani Latihan Mengajar di SMK Benut Pontian...



mesti hari2 mendatang lebih mencabar...
aarrrgghhh...!
takut bila fikir perangai anak murid yang akan diterima nanti...
nangis ke nanti??
ishhh...semoga kuat semangat....











p/s : semoga selamat sampai ke rumah pada hari esok...
Amin....


15 comments:

paan kowt said...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ahmad Haziq Azlan said...

selamat mengajar

Tea said...

Biarr betik bilik tu nadd? Fuyohhhh

msredcheesecake said...

Da habis study, pindah kealam keje plak...cikgu...

Dr Hafiz said...

Selamat menjadi seorang pendidik...

lieynanilaz said...

selamat mengajar...

Areef Ibn Naim said...

salam,

selalu layan ayam penyet kat mana?

wah, my kampung kat benut gak... selamat berpraktikal... mg jd cikgu yg baik :)

Dzarief Zuhdi said...

slamat berpraktikal slma satu sem... hehhe

Farhan Hanif said...

sedapnya abc tu...boleh la belanja nnt...hehe

Zahirah Dzulkifli said...

Wahhhh.. Cantiknya bilik! Hoho. Goodluck! :D

GaRy™ said...

assalamualaikum cikgu~.. hehehe...

lama tak lepak sini.. huhuhu~...baca entri ni buat gary lapar la~... T^T

ZORA said...

perghhh best gle mkan ap.....

Подтверждаю (fadzli) said...

as salam..
wah!!

ucapakan selamat tinggal kepada bilik.mana makan tu ayam penyet??
pakcik mahu!!

6__9

Jemput ziarah membaca entri pakcik.. ;)
syukran..

enri terbaru :

Tahan kencing punca kerosakan buah pinggang


entri sebelum ni :

Cara meringankan solat dalam Islam


Under Guise Of Friendship

logorithm said...

Iye lah tuh bilik asrama UTM secantik itu. Har har!

Hari tuh first time I try nasi ayam penyek kat Sg. Wang... terus jatuh cinta! Sedap!

fatin syahirah :) said...

Hai cikgu :) sila jangan telan anak murid ya :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...