TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Saturday, October 22, 2011

MARI MEMBACA!!




minggu test, Quiz dan assignment...
bagi minda tak stress....
jom baca buku nih...





Nad beli dekat Pesta Bundle di Student Mall..
di UTM Skudai....

beli sekali 3...
ambik episod yang Nad tak ada lagi...
sebab nak buat koleksi kat rumah...



beli 3 komik...
percuma 1 paper bag...
hohohohoh.....









p/s : nak beli buku pelajaran bukan main lagi pikir banyak kali..
buku komik laju je ko yer Nad...
errkkk....



14 comments:

ice cream said...

sy oun dah bli komik kat pesta bundle tu...bli icecream baby..huhu..best..

shera haifa said...

owhh xsmpt lg nk ke sana.. kene pergi juga nie.. rugi kalau x..

Farhan Hanif said...

nak pegi la esok...jumpa di sana...hahaha

junko-el-hida said...

Amboi..ko minat katon yer nadh..hihihi..x sangka disebalik keayuan ko..acheh!..hihihi

siti kektus said...

tak sempat lagi nak p sana. jauh. hukhuk <-- alasan semata. :p

siti kektus said...

tak sempat lagi nak p sana. jauh. hukhuk <-- alasan semata. :p

aimie amalina said...

kkaka
nanad2
aiyoooooo
asal la dulu x de pesta cm ni
aihhh
sedih asenye
huhuhu

cik pulau said...

ahahaha..samala..
tapi kalau komik dgn novel..
mesti pilih novel dlu..
haahahha

ain dzaya said...

hahaha..
nad..opkos la kan...

Sunah Sakura said...

perghh! ada eks jual ni???

Ecah Ecot said...

mmg la kamu tu...haha

tiefazatie said...

hehe..ifa suka gak baca komik..haha

fatin syahirah :) said...

haha, biasa. komik laju je kan. bilangan komik lagi banyak dari buku pelajaran. lol. haha

logorithm said...

Ish ish ish... bertaubat lah Cik Nad. Hihihi!

I dah lama tak baca komik...


Terbaru dari Logokoko:

[U] Wajah Siti sekiranya simetri sempurna

[U] Kesian budak nih...

[U] Tersepit lift

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...