TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Saturday, October 15, 2011

AL-HIJAB SERAM LAH!!!




Tahniah...!!!
saya baru sahaja menghabiskan duit 'hutang' dengan menonton wayang di Umall..
filem Al-Hijab...






cerita boleh tahan seram...
berbanding cerita KARAK yang tak seberapa...
huhuhuh.....



Al-Hijab...
alkisahnya....
si pierre andre teringin nak tengok hantu...
lepas tu dia pon pergilah jumpa dengan Mak Itam...
nak buka 'hijab' dekat mata...




nak tau lebih lanjut???
tontonlah cerita ni...
ZAAssssSSSS~~~~
cewaaahhh...
hahahah...











p/s : kalau anda perokok tegar...
sila berpuasa dari merokok selama seminggu sebelum menonton cerita nih...
erkk....


10 comments:

Azie Azman said...

eh..ape kaitan dengan perokok pulak ni nad..haha
seja kan nak suruh azie pegi tgk jugak cite ni :P

ZWAN SABRI said...

Best ek crita nii? nak tengokla nanti tapi xtawla plak bila berkesempatan.. HUHU


MySuaraBlog: Saya Sokong Hukum Hudud

✿ pink velvet ✿ said...

ramai ckp cite ni seram ... tkot pulak nak p tgk, huhu~

Gen2Merah said...

wah, baca info pasal filem ni pun dah rasa seram... ehehehe
salam singgah

Cik Rose Cute said...

Dalam Fuhh hari tue ada temubual pasal cerita nie...Pierre pun cakap seram cerita nie...

Farhan Hanif said...

pegi x ajak pon...hahahaha

ain dzaya said...

ain ta penah2 lagi jejak kaki untuk bulan nie utuk layan ceghita al-hijab....bizi wooo....untunglah nad dapat tgok..ley blutooh tak memory dalam kepala tu?kuikuikui

aimie amalina said...

kekkekekek
dh tgk jugaaaaakk

fatin syahirah :) said...

seram ke ? kfine, tanak tengok. haha

UniMeOw said...

errrkk pe kena ngena ngn rokok??

cter ni ada lam lappy tp x tgk g sb xde sp teman...sob3~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...