TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, November 5, 2012

TERIMA KASIH TNB



Assalamualaikum..
semalam merupakan Earth Day di bumi UTM JB..
bak kata member2 facebook Earth Day lah..
bak kata saya, blackout sedunia UTM..
hehehe..


saya nak ucapkan terima kasih banyak pada TNB (Tenaga Nasional Berhad) sebab menjalankan tugas pada hari cuti..
kalau hari biasa, lagi best!
sebab kelas pon mesti batal kan..
hohoho..


perancangan awal, saya dan member2 seangkatan bercadang nak book HOTEL memandangkan ketiadaan letrek di UTM..
yelah kan..esaimen masih berlambak2 perlu diselesaikan..
berialah kami menelipon ROSE COTTAGE lah..U HOTEL lah..
kekonon kan...


tetapi setelah dipengaruhi dengan hawa nafsu yang tuttt!!
dan keimanan yang kurang..
kami mengikut kata hawa nafsu..
iaitu..
pergi berjimba2 ke JUSCO TEBRAU!!!
yeaayyy!!!!


hahahahaha...
seronoknya!!!!
lama giler tak berjimba2 ni..


first!!
makan sizzling...
wahhh!!!
lama giler tak makan sizzling yee mee kat jusco tebrau!
siyes sizzling kat jusco tebrau lah paling sedap berbanding sizzling kat UTM..
huhuhu



kemudian...
tengok wayang!
cerita baru!
SKYFALL...
memang best!!!



jalan2 cuci mata..
sekali!
tershopping pulak..
lama dah tak bebeli2 ni kan..
terpikat kat kasut ni pulak..
pe lagi..
beli...



fuhh..
penat kot kaki jenjalan lama..
singgah PAPPA ROTI..
buat alas perut sebelum makan malam...




heeeeeeeee...
syoknya dapat releasekan tension!
sebab TNB lah gua tershopping kasut!
aisshhh...
salahkan TNB..hehehhe


5 comments:

Fizalinolie said...

Hehe... Lain yang dirancang, lain pulak jadi nye ye... Cantik kasut. Lama tak singgah blog Nadirah si itik kuning :)

fiqkbe said...

rindu nyer zaman jd student utm dulu.... rindu nyer utm, rindu jgk jj tebrau... lapar pulak tgk sizzling tu ;D

shahsyaz said...

i berjimba dekat Skudai Parade sudah, hahahaaa

UniMeOw said...

hehe bagus tnb,,,laen kali wt lg..:p

Hadi Hamzah said...

remind me of my old days..lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...