TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, August 14, 2012

CARA-CARA MEMBUAT CHEEZY WEDGES



Assalamualaikum..
memandangkan tengah bulan puasa ni..
malas sikit nak masak untuk sahur..
jadi saya selalu buat cheezy wedges je..
senang sangat!


first..



okay! wedges..
sila beli di kedai2 runcit berdekatan..
yang ni wedges original..
kalau beli yang spicy lagi sedap..

okay..
wedges ni perlu digoreng yer..


sementara wedges sedang enak bermandi2an dalam minyak panas tu..
bolehlah sediakan sos cheese..


okay!
ini serbuk cheese..




sebenarnya saya tak tau kat kedai mana boleh dapat serbuk cheese ni..
ni memang ada kat rumah..
akak bagi..


jadikan serbuk cheese ni macam pes..
gaul dengan air panas secukup mililiter (ml)..





ha!
macam ni..
maaf guna mangkuk free beli sabun dynamo je..
tak lawa..
hahahha


okay..
ni wedges yang dah siap mandi..





finally...



sama tak macam ni??


ala2 rupanya..
cuma takde piping macam KFC...
tapi rasa siyes sama!!!


MAKAN DULU...!




p/s : maaf..tak tau kenapa gambar tunggang tebalik bila dah upload..
haiishh!








8 comments:

paan kowt said...

nampak sedappp..leh tryyy...jgn lupa bersahur makan nie yer..haahah

bersama kak Es said...

simple sahur tapi still nampak menyelerakan

yus fariq said...

fuyoooo.... thnx, lepas ni x yah susah2 g kfc semate nak makan bnde ni jer...

cik kumbang said...

marveles hehe :)

shafiqabdshukor said...

sedap ni..
boleh buat bisnes ni...

logorithm said...

KFC pun guna produk nih kot?

Lama tak update blog? :-p

Ain Dzaya said...

nad...mane aci la makan sensorang heh!

cheeze maz said...

nak rasa sos macam CHEESE WEDGE tetapi dirumah?

dapatkan dengan saya dengan harga murah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...