TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, July 27, 2012

ALHAMDULILLAH..SIAP AKHIRNYA DRAMA SAYA..



hye awak!!!
tiba2 nak post entry perasankan diri..
lama dah tak post mende camni..
hak3...


teringat tahun lepas...
satu Malaysia sibuk2 cerita pasal TENTANG DHIA...
ingat tak awak2 semua..?
yang jenis kaki TV mmg layan lah kan..




okay!
dulu kat facebook pon memasing cakap pasal Tentang Dhia je...
contohnya di bawah ni..
baca ye yang kuning2 tu...





ha!!!
kan saya dah cakap nanti kemunculan cerita tentang Dirah pada tahun 2012..




Alhamdulillah..
siap akhirnya...
jangan lupa tonton episod akhir ya...
siapa agaknya pilihan hati SAYA...
waahhahaha!!!




5 comments:

IQ = Iez Qis said...

arghhhh!!!!!!!
ejaannya nadira ok, not nadhirah.....

hahahaha!! i also waiting for last episod....haha!

ammar or bazli....oh man~~

NadiRah said...

saya tak pilih dua2..
ammar tak..bazli pon tak..
akan ada sambungan cita saya ni nnt..
Dejavu Di Kinabatangan..
heronya org len...hahhahahah!

Dzarief Zuhdi said...

hahaha.. prasan x habih ler member sorang nie.. aku x layan la drama mlayu.. hapa pon x tau.. klu hindustan layan ler.. haha

Ecah Ecot said...

xpenah tgok pon cite dejavu tuh..haha

shafiqabdshukor said...

buat la pilihan yg tepat ye dirah..
hahahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...