TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, May 13, 2012

HIGHSCHOOL MUSICAL BY PRACTICAL TEACHER






16 Mei 2012...


sebagai guru praktikal SMK Benut, Pontian...
kami guru2 baru kena buat persembahan sempena hari guru..

selepas mengadakan sesi perbincangan tanpa kehadiran saya, Cikgu Nadirah Farhana..
atas sebab urusan lain yang lebih penting...
mereka memutuskan untuk membuat persembahan ala2 Highschool Musical...


mereka memilih untuk membuat persembahan lagu ini...






dan lebih mengejutkan...
saya...
Cikgu Nadirah Farhana..
perlu berlakon untuk menjadi ACI...
what!!!!!
giler!!!
mati ar cmni...!!!!




seorang guru lelaki yang bajet HOT dijadikan sebagai NANA...
dan 3 orang guru lagi jadi JEMBALANG...
hahahahaha!!!




siyesss giler!!!
ingatkan dorang main2 je...
rupa2nya memang benar belaka..
dah siap catat barang yang perlu beli untuk persembahan tu..
antaranya ialah KAIN KAPAN...
dan saya sebagai ACI request buatkan SARI khas untuk saya...
hahahahah




adoiii!!!
camne ni...
memang giler ar kalo Nad jadi ACI...
memang kena gelak ar tengok kena menari cmtu...
gillerr!!!!
TAKNAK!!! TANAK!!!!








8 comments:

paan kowt said...

aci pun boleyhhhhhhhhh

NadiRah said...

@paan kowt

suweeett gak kan3??
hak3

IQ = Iez Qis said...

hahahahahaha! aci aci....buka pintu, nana balik hai pukul satuuu...

hahahaha!! nak pergi smk benut!!!

NadiRah said...

@IQ = Iez Qis

hahahhaha!!!
dtg ar SMK BENUT 16 mei ni..
bwk rombongan bus UTM sekali..
jgn lupe hadiah! hak3

Ahmad Haziq Azlan said...

cikgu aci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NadiRah said...

@Ahmad Haziq Azlan

errkk...
kejam!

logorithm said...

Ini sebenarnya adalah 'ragging' untuk guru-guru praktikal. ;-)

Lama tak singgah sini...

ain dzaya said...

aci??!! grr..mesti comeyy..aci aci bukak pintu..
atototo cekgu farhana..hahahahaha

"Ooo.macam ni rupanya lelaki...gurlish sekalian sila berhati hati!".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...