TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, December 29, 2011

TENTANG DHIA! MANISNYA BUDAK KECIK NIH!



dahsyat betul penangan cerita nih...
sampai budak kecik nih pun buat status kat FB...


mula2 Faiqah @ anak buah Nad chat dekat FB...







hehehe...


tengok status dia...





sedih sangat tu...
tertaip ahmad pulak...


















p/s : Tentang Dirah bila???
heeeee~



14 comments:

Citarasa Rinduan said...

memang sedihhhhhhhhhhhhhhh

IQ = Iez Qis said...

lalalalala~~ tak der tentang dirah ok~

Nurul Mazni Sawal said...

hahahaha.. sedih sangat smpai typo.. hihihi

Qaseh said...

Ending yg best

Bunny-lala said...

nanges kod tengok last episod ..hehe . ppe pon angin AHMAD :D

Farhan Hanif said...

tentang dirah taun depan...tgh shooting tu....hahaha

Cik Lia Lomi said...

xcited sangat tu sampai typo..heeeee

Tea said...

ahmad, jgn dekatkan anginmu padaku..:))

Ain Dzaya said...

nakal kan nad..malu dia..hehe

hafizudin said...

hahahaha.
angin ahmad pun boleh sebenarnya!

Cik Pulau said...

hamboi nad.. kemain...
tapi kan.. senornya kan.
tak layan sgt pn tentang dhia ni..hik2...

meh nak buat tentang dirah.. :P

logorithm said...

Khabarnya ada ura-ura nak buat prequel kepada Tentang Dhia, yang akan dipanggil Tentang Ako.

As in Ako Mustapha.

Kih kih kih! :-p


Terbaru dari Logokoko:

[U] Hujan

[10PG] Lawak pilihan #5: Sweet Seventeen

[18ST (sendiri tanggung)] Nampak panties amoy berwarna shocking pink!

agak masalah said...

saya boleh kena angin ahmad lepas baca status adik faiqah tu.adoi

fatin syahirah :) said...

tentang dhia ? tentang dirah ? okbai. saya tak tengok tv. erk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...