TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, November 18, 2010

haRi Raye QurBan dan Exam....!! =_+"

hype sumeR....



semalam ari raye aji kn...
pe juadah raye korg??
meriah x??

kat kg aku dok numbangkan 3 ekor lembu..
camni ar lembu2 kat kg aku yg kene sembelih 2..



sihat2 kn..
mmg mantap ar wat sup!!
perghh!!
sedap tol mak aku masak!!

hurm...teringat lak kwn2 aku dok area kedah 2..
still banjir ke??
ke dh okay time raye 2 ek??
aku pon lame x tgk tv..
xtau pe yg latest2..
huhu...

cmni ke lembu kat sane??



sian3...


raye ni kat umah aku just wat ni jer....









aku pon de bwk krepek2 dari batu pahat ni..
ala,azhar food 2..
2 je aku mmpu belikn tok mak aku raye nih..
huhu..

TAPI.......
org x byk dtg cam taon2 dlu pon..
taon ni just 2 fmily je dtg...
lemang 2 sedekah2 kat org..
ak nk bwk balik utm mmg x dpt ar..
mau basi!!!
kat bilik aku 2 pon xde pngukus nk panaskan..

emm...
aku sempat menetap kat umah just 2 ari 2 mlm jer..
sedih!!!!
 x sempat kot aku nk mkn ktupat minang yg dok jual dekat2 umah aku 2....
xpe ar kn..
x dok rezeki..
minggu depan aku balik lg umah..
cuti sebulan plak..
amek!!! lantak ar abes2...


tibe2 teringat minggu depan stat balik exam aku.....
arghhhh!!!!!



tension balik??



huhu...note ade je kat lappy aku ni..
asal ko x bukak2 ha???
ngade sgt!!


hahah!!! 2 ar senyuman mengada2..kih3


fuh!! okay2...t terbuka pintu ati aku bukak lah note slide2 2...
huhu..kat umah byk cbran...
1st skali..

yup!! televison!! hahah!!!



kay,smbung tgk tv...daa....!!

eh,salam aidiladha... 



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...