TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, November 1, 2010

arGhh!!!! ase Nak nAngeS!!!!!

aRi ni Macam2 Jadi kat Aku...
sediHnye YA ALLAH.....
erm..
ade kisah suka,ada jugak duka..


FIRST skaLi kiSah sUka..
ehem!!
yeah!!! arini shuk nk tolong ajar autocad!!



oKay2...
cmni..final projek subjek autocad ktorg kne wat RUMAH BANGLO!!
WOW!!!
excitednyer rase...
mcam jd arkitek plak kan..
act 2 lah impian aku..
tp 2 lah!!!
pemalas sgt time skolah dlu...
result trok!!
huhu...

TAPI x siap lg...
tinggal 30% jer..
dh siap nnt baru leh upload!! 
heheh....


KISAH DUKA pulak!!

OtW nk g DSB kolej KTF..
berlaku 1 accident!!!
arggh!!!!
asal aku cuai sgt???
aku terlanggar bucu tiang bdekatan ngan tempat pertemuan 2!!
SAKIT!!!!!




pas terhantok,otak otomatik blur...
pening!!
ase nak pitam!!
cepat2 pgang tiang yg dh langgar aku tuh!!
haish!!!
salah plak!!!
aku langgr tiang ar..
okay!! fine!!
salah sendri..
huhu...

act aku dok ushar cafe kolej..
samada bukak or x..
jalan sedap2 sampai x pasan de tiang!!!
ish3...
terok3... (gaya upin dan ipin)



terok gak kene...
dahi mmg benjol giler besar..




bibir koyak..
gigi sakit!!
seb bek gigi x patah!!
kalo X...
turun harga...
huhu....

n ade kisah DUKA lgi..
malunye YA ALLAH..
gara2 FB lah nih!!!
aku dok jwb kuis...
pasal % "cinta anda"







hahahaahhah!!!!!!!!!!!
lawak2...
npe aku gedik2 nk test!!!

aku pon test ar wat name aku ngan org aku suke...
pastu aku x publish pon!!!
pasal % rendah!!!
kire xde jodoh ar..
lgpon malu doh kalo laki 2 bace....
aku wat mende 2 pon dh lame..
sebulan dah kot....

TAPI!!!
td secara tibe2 dy kuar balik kat wall aku!!!
arghhhh!!!!
MALUNYER~


paling x leh blah,
laki 2 leh terbaca...
n dy komen!!!
argh!!!!!!





tp aku x sempat nk bace..
pasal aku dh delete post 2..
baru pasan de komen..
so,x dpt ar nk bukak..
aku ase mst dy ckp aku gatal!!!
okay fine!!!
saye mmg minat awk sebnrnye..

YA ALLAH..
xtau ar cane nk tutup ase malu nih ngan dy...
hurm...
soooo SAD!!!



xpelah!!
mende dh jadik...
fine...redha jelah...





okay!! 2 saje kisah tok hari nih..
huk3 (perasaan bercampur baur)





p/s : emm...saya malu sgt ngan awk...
sorry....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...