TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, November 30, 2010

MAHA INTERNATIONAL....



semalam... 29hb november 2010..
aku n fmily akak aku g MAHA INTERNATIONAL 2010..
kat serdang...
kami g hari isnin..ptg lak..
so,alhamdulillah..
x bpe jem...

member aku g tgh hari,dy kate jem giler..
kat pintu masok dr UPM...

ni lah map expo MAHA 2..



besar giler...
dr 1 tempt ke 1 tmpat 2 jaoh...
kalo nk jln kaki je mmg putus lah kaki aku..
uish,hiperbola tol aku nih kan...
hehehe...

tp disediakan bus rapid n web bus nih..



cuaca smlm hujan jer...
so,nk jln susah sket..
byk yg kami skip tok lawat...
1st2 g orkid...
tujuan utama akak aku lah kn..
nk mmbeli bunga..

then kami g bhagian ternakan lembu n kambing2...
lembu n kambing nih tok dijual...
nih gmbr yg sempat ambik..


ni lembu pling besau!!


termenung lak kn...huhu..

yg nih pemenang penjantan...
kirenye baka pling baik...

kemudian......
g bhgian ikan perhiasan..
then tros direct ke dewan tmpat local produk..

byk local produk yg kite x penah tau slma nih...
yg best kat cni,kite leh ase mcm2 mknan,minumn n sbgainye..

kire mkn free kn...huhu..
sedap..!!
produk kcntikan pon ade..
aku beli scrub..
huhu..
tp ni spesel..
xde bhan kimia..
tp x test lg...
sok kot...huhu...
tgk cne perubahan muke i nnt kay..
ahahha!!!

nih gmbr2 lain..

nilah buah berangan...
ramai yg x kenal...
so,pasnih tau lah yer...

nih padi lah kn...hehe

sedih!!! xdpt g bhgian kuda..
bru cdang nk nek kreta kuda...
huk3!!!

so.............
dsbabkan kesuntukan masa..
byk tempt x g..
xpelah,nak wat cne..
insyaAllah..akn dtg dtg lg...
heeeee.......

p/s: akn dtg, jom heboh n pc fair @ klcc...
mungkinkah dpt pg???
sape nk bwk aku yer???
huhu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...